تعامل با شرکت مخابرات

از بهمن ماه اقدام به ثبت نام یک خط تلفن ثابت کردیم و این درخواست مدام توسط سیستم رد می شد تا زمانی که تقریبا دو ماه پیش تصمیم گرفتم به آدرس : bazresi@tci.ir ( ارتباط با بازرسی شرکت مخابرات ایران ) ایمیل بزنم و این مورد رو از اون راه پیگیری کنم .

دو روز بعد از اینکه اولین پیام رو فرستادم جواب ایمیل رو دادن و گفتن که پیگیری میکنن.

گذشت تا سه روز پیش که قبل از ظهر با من تماس گرفتن از مخابرات و گفتن که بزودی همکاران شون با من تماس خواهند گرفت.

چند دقیقه بعد شخص دیگری با من تماس گرفت و پیگیر فرآیند ثبت نام من شد و تا دو ساعت بعد از این تماس چند تماس دیگر هم برقرار شد که در نهایت ظهر فرآیند ثبت نام تقریبا گره ش باز شد و موفق شدم که هزینه اتصال به شبکه رو پرداخت کنم .

گذشت تا دیروز که مجدد با من تماس گرفتند از مخابرات و گفتن که شخصی که کارم پیشش گره خورده بود به مدت ۵۰ روز رو قرار توبیخ کنند و دلیل این گره خوردن رو هم بهم توضیح دادن و منم گفتم درخواست کردم که در صورت امکان اینکار رو نکنن و گفتن که با ریاست مرکز صحبت کنم و شخصا از ایشون بخوام که گذشت کنن.

وقتی که تماس گرفتم شخصی بسیار حرفه ای و خوش برخورد اونطرف خط بود و من از این برخورد حرفه ای تو یه سازمان بزرگ تقریبا دولتی خیلی خوشحال شدم و بعد از چند دقیقه صحبت مون تموم شد و من از این ارتباطی که گرفته بودم خیلی راضی بودم . 

چند دقیقه بعد هم شخصی که خاطی خوانده می شد اومد و رضایت کتبی دادم که کارش راه بیوفته.

من با صحبت هایی که رد و بدل شد در این چند روز متوجه شدم که تنها چیزی که این وسط کار من رو از پوچی رسوند به مرحله اقدام عملی سیستم اتوماسیون اداری شرکت مخابرات بود و نکته ای که به عنوان نتیجه این تعاملات میتونم برداشت کنم اینه که: توبیخ یک شخص در یک سیستم شاید بتونه به طور موقت سیستم رو درست کنه ولی این درست شدن ظاهری هست و باید که اون فرآیندی که منجر به این مشکل شده رو اصلاح کرد تا جلو تکرار این مشکل در آینده گرفته بشه. البته نظر من اینه.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *