از بهمن ماه اقدام به ثبت نام یک خط تلفن ثابت کردیم و این درخواست مدام توسط سیستم رد می شد تا زمانی که تقریبا دو ماه پیش تصمیم گرفتم به آدرس : bazresi@tci.ir ( ارتباط با بازرسی شرکت مخابرات ایران ) ایمیل بزنم و این مورد رو از اون راه پیگیری کنم .
دو روز بعد از اینکه اولین پیام رو فرستادم جواب ایمیل رو دادن و گفتن که پیگیری میکنن.
گذشت تا سه روز پیش که قبل از ظهر با من تماس گرفتن از مخابرات و گفتن که بزودی همکاران شون با من تماس خواهند گرفت.
چند دقیقه بعد شخص دیگری با من تماس گرفت و پیگیر فرآیند ثبت نام من شد و تا دو ساعت بعد از این تماس چند تماس دیگر هم برقرار شد که در نهایت ظهر فرآیند ثبت نام تقریبا گره ش باز شد و موفق شدم که هزینه اتصال به شبکه رو پرداخت کنم .
گذشت تا دیروز که مجدد با من تماس گرفتند از مخابرات و گفتن که شخصی که کارم پیشش گره خورده بود به مدت ۵۰ روز رو قرار توبیخ کنند و دلیل این گره خوردن رو هم بهم توضیح دادن و منم گفتم درخواست کردم که در صورت امکان اینکار رو نکنن و گفتن که با ریاست مرکز صحبت کنم و شخصا از ایشون بخوام که گذشت کنن.
وقتی که تماس گرفتم شخصی بسیار حرفه ای و خوش برخورد اونطرف خط بود و من از این برخورد حرفه ای تو یه سازمان بزرگ تقریبا دولتی خیلی خوشحال شدم و بعد از چند دقیقه صحبت مون تموم شد و من از این ارتباطی که گرفته بودم خیلی راضی بودم .
چند دقیقه بعد هم شخصی که خاطی خوانده می شد اومد و رضایت کتبی دادم که کارش راه بیوفته.
من با صحبت هایی که رد و بدل شد در این چند روز متوجه شدم که تنها چیزی که این وسط کار من رو از پوچی رسوند به مرحله اقدام عملی سیستم اتوماسیون اداری شرکت مخابرات بود و نکته ای که به عنوان نتیجه این تعاملات میتونم برداشت کنم اینه که: توبیخ یک شخص در یک سیستم شاید بتونه به طور موقت سیستم رو درست کنه ولی این درست شدن ظاهری هست و باید که اون فرآیندی که منجر به این مشکل شده رو اصلاح کرد تا جلو تکرار این مشکل در آینده گرفته بشه. البته نظر من اینه.
دیدگاهتان را بنویسید