امروز یه روز خیلی توپ بود و کلی کار درجه یک و خوشحال کننده انجام دادم که البته نمیشه بگم.
پشت فرمون بودم که از طرف شرکت ملی پست باهام تماس گرفتن و گفتن که از شما عذر میخوایم و ببخشید که این اتفاق افتاده و در حال حاضر طبق بخشنامه و مقررات بیشترین مقداری که میتونیم بابت این اتفاق به شما بپردازیم دو برابر مبلغ پرداختی شما بابت هزینه ارسال مرسوله هست که میشه 0.057 میلیون منم گفتم که قبوله، واسم واریز کردند و ازم خواستن که براشون یه رضایت نامه ارسال کنم که منم ارسال کردم.
از سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) بابت این پیگیری متشکرم و خوشحالم که یه جایی هست که از حق امین شورابی شهروند جامعه دفاع میکنن.
به شما هم توصیه میکنم که حتما در صورت لزوم استفاده از خدمات این سامانه رو در اولویت کارهاتون قرار بدین، چون که به نظرم من و شمایی که میدونم راهشو و میتونیم که جریان ساز باشیم اگه اینکار رو انجام ندیم، دیگه واقعا نباید از وضعیت موجود ناراضی باشیم چونکه خودمون هیچ اقدامی نکردیم.
دیدگاهتان را بنویسید